Tuesday, April 20, 2010

Masa Cepat Berlalu


Assalamualaikum w.b.t


Lama tak jumpa yekk ? Sejak tahun 2010, ni kali pertama aku menulis blog yang tak berusik ni.

Pertamanya aku dah dapat seorang lagi cahaya mata, baby boy pada 22 Dec 2009 yang lepas.

Happy...tapi penat ler skit sebab dah bertahun2 tak jaga budak kecik ni.

Yang kedua dalam tahun 2010, semangat kerja aku nampaknya semakin hari semakin susut.

Nasib baik ler baru2 ni ada promotion tapi yang geramnya, orang lain yang tak promote, gaji naik lagi banyak daripada aku yang sikit2 boss kata " You as a ********, mesti kerja lebih.

Entah ler......sekarang ni dah masuk bulan April....pejam celik, pejam celik tau2 nak puasa....pastu dah habih tahun 2010. Cepat betul masa berlaku, namun aku ??

1 comment:

  1. rilek la bro....jgn tensen dgt gaji naik sikit...gua pun sama bro

    ReplyDelete